Jumaat, 11 Mei 2018

MIN CHA MILK TEA

TEH TARIK PRACAMPUR DENGAN GARAM BULUH


Bagi penggemar TEH TARIK! Sahajidah Hai-O baru saja keluarkan Produk Baru Teh Susu, MIN CHA. Teh pertama yang mengandungi Garam Buluh untuk kesihatan.

Kalau sebelum ni selalu dengar tentang KOPI GARAM BULUH je kan? Haa kali ni kita bawakan pula TEH TARIK GARAM BULUH! Penggemar teh tarik, anda harus cuba! Bagaimana rasanya? Sedap sangat rasa teh tarik garam buluh ni! Dah cuba mesti nak lagi.. anda mesti cuba.

Min Cha dirumuskan dengan Daun Teh Hitam berkualiti premium dan Garam Buluh untuk memberikan rasa unik yang tersendiri, berbeza dengan teh tarik biasa yang anda pernah nikmati. Minuman yang beraroma, bertekstur halus dan berkrim menambat citarasa semua dan memberi pengalaman indah lagi memukau ketika anda menikmatinya. Min Cha tiada gula tapi diganti dengan gula tiruan berasaskan pohon Stevia yang sesuai untuk pesakit kencing manis!


APA YANG ISTIMEWA SANGAT DENGAN TEH HITAM NI???

Disebut Teh Hitam kerana memiliki warna yang gelap. Teh hitam jauh lebih  teroksida. Teh hitam mempunyai lebih banyak warna, rasa, dan tahap kafein yang lebih tinggi.


MANFAAT TEH HITAM DALAM MIN CHA TEH TARIK
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Kesihatan Mulut
Sebuah kajian yang dibiayai oleh Tea Trade Health Research Association menunjukkan bahawa teh hitam boleh mengurangkan pembentukan plak serta menghadkan pertumbuhan bakteria yang boleh menyebabkan pembentukan kerosakan gigi. Polifenol yang terdapat dalam teh hitam juga boleh mencegah bakteria yang menyebabkan gigi berlubang.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Menurunkan Risiko Diabetes
Berdasarkan kajian kajian yang dilakukan di Mediterranean, mendapati bahawa orang-orang yang telah mengambil teh hitam secara jangka panjang (kira-kira 1 hingga 2 cawan sehari) mempunyai risiko 70% lebih rendah terkena diabetes.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Melegakan Tekanan
Satu kajian menunjukkan bahawa asid amino L-theanine yang terdapat dalam teh hitam boleh membuatkan anda rileks dan lebih fokus. Teh hitam juga telah terbukti dapat mengurangkan tahap hormon tekanan apabila digunakan secara tetap dalam kuantiti yang mencukupi.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Meningkatkan Daya Tahan Tubuh
Teh hitam mengandungi antigen alkyline yang dapat membantu meningkatkan sistem imun. Ia juga mengandungi tanin yang mempunyai keupayaan untuk melawan virus, jadi ia dapat membantu tubuh dalam mencegah influenza, dan flu.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Meningkatkan Tenaga 
Tidak seperti kopi atau minuman lain yang mengandungi kafein yang relatif lebih tinggi, kadar yang lebih rendah dalam teh dapat membantu meningkatkan aliran darah ke otak tanpa merangsang jantung secara berlebihan. Ia juga boleh merangsang sistem metabolisme dan pernafasan, serta jantung, dan buah pinggang.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Kesihatan Kardiovaskular
Antioksida, seperti flavonoid, yang hadir dalam teh hitam boleh mencegah pengoksidaan kolesterol LDL. Ini boleh menghalang kerosakan pada aliran darah dan dinding arteri, dan boleh mengurangkan risiko penyakit jantung. Polifenol dan mangan hadir dalam teh hitam juga boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari dengan membantu fungsi otot jantung. 
 .
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Kolesterol Baik
Khasiat Teh Hitam yang dikatakan luar biasa adalah kerana ia tidak mengandungi kolesterol jahat. Didalam tubuh minuman ini dikatakan ia mampu meningkatkan kadar kolesterol baik dalam darah.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Memerangi Pesakit Jantung
Salah satu khasiat teh hitam adalah memerngi pesakit jantung. Dibandingkan dengan kopi yang mengandungi jumlah kafien yang tinggi. Rendahnya tahap kafien dalam teh hitam meningkatkan pengaliran darah ke otak. Tanpa berisiko merangsang jantung secara berlebihan.
.
πŸƒπŸŒΊπŸƒ Anti Penuaan
Bagi yang ingin melawan tanda-tanda penuaan, anda disarankan meminum 2 cawan teh hitam setiap hari. Teh hitam dipercayai mengandungi sifat anti penuaan. Jadi tidak hairan lah ekstrak teh hitam banyak digunakan dalam sejumlah produk anti penuaan.



KANDUNGAN MIN CHA TEH TARIK GARAM BULUH 

πŸƒπŸŒΌπŸƒ GARAM BULUH
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Krimer bukan tenusu
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Serbuk teh segera
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Serbuk Whey (mengandungi Protein Susu).
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Maltodextrin
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Ekstrak Stevia
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Sukralose
.
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Mengandungi bahan penstabil sebagai kondisioner yang dibenarkan


Apa bezanya Min Cha ni dengan teh tarik jenama lain kat luar tu?
Sangat banyak perbezaannya!

PERBEZAAN MIN CHA DENGAN TEH TARIK JENAMA LAIN

πŸƒπŸŒΈ Tanpa GULA
.
πŸƒπŸŒΈ Dirumus dengan GARAM BULUH
.
πŸƒπŸŒΈ Tanpa BAHAN PENGAWET
.
πŸƒπŸŒΈ Tiada BAHAN TIRUAN
 .
πŸƒπŸŒΈ Sumber ANTI OKSIDAN
.
πŸƒπŸŒΈ Dirumus daripada TEH HITAM berkualiti PREMIUM
.
πŸƒπŸŒΈ Memiliki AROMA yang lazat dan LUAR BIASA
.
πŸƒπŸŒΈ Memiliki TEKSTUR yang lebih HALUS dan BERKRIM

πŸƒπŸŒΈ Minuman KESIHATAN dan murah


 KELEBIHAN SESACHET MIN CHA

πŸŒΊπŸƒ Tiada perisa & pewarna tiruan
.
πŸŒΊπŸƒ Tiada Tambahan Gula
.
πŸŒΊπŸƒ Mengandungi Garam Buluh
.
πŸŒΊπŸƒ Dirumus khas dengan daun Teh berkualiti Premium
.
πŸŒΊπŸƒ Sumber antioksidan yang baik
.
πŸŒΊπŸƒ Teksture halus dan berkrim
.
πŸŒΊπŸƒ Teh tarik garam buluh yang tinggi kandungan magnesium


KEISTIMEWAAN MIN CHA TEH TARIK GARAM BULUH
.
πŸŒΌπŸƒ Membantu untuk lawas pembuangan toxin dari badan
.
πŸŒΌπŸƒ Membantu memberi tenaga extra untuk aktiviti seharian
.
πŸŒΌπŸƒ Agent detoks yang baik. (mengandungi Extract Black Tea dan Garam Buluh dari Korea sebagai ejen detox terbaik).
.
πŸŒΌπŸƒ Kurang rasa lapar keterlaluan
.
πŸŒΌπŸƒ Sesuai untuk ibu mengandung atau menyusukan anak
.
πŸŒΌπŸƒ Sesuai untuk pesakit darah tinggi atau rendah, pesakit kencing manis

Nak tau sedap atau tak sedap. Jom dapatkan sekotak dan anda cuba sendiri.

TESTIMONI  









HARGA MIN CHA TEH TARIK 20 SACHET
RM49 (SM) RM55 (SS)
TERMASUK KOS PENGHANTARAN

☆☆☆ berminat nak daftar keahlian & layak dapat harga ahli....☆☆☆
Dengan hanya RM50 yuran keahlian, anda berhak mendapat 10-20% diskaun di atas pembelian SEMUA produk Hai-O Marketing Sdn Bhd. Tak semestinya kena jual2, pakai sendiri pun boleh, lebih berbaloi-baloi bila jadi member. 

MINI STOKIS, PENGEDAR & DROPSHIP DIPERLUKAN

Selasa, 13 Mac 2018

PERAPI RAMBUT MARINE ESSENCE

PERAPI RAMBUT BERKHASIAT GARAM BULUH MARINE ESSENCE


Set penjagaan rambut Marine Essence sudah ada Perapi Rambut. Perkenalkan produk terbaru Marine Essence iaitu PERAPI RAMBUT GARAM BULUH MARINE ESSENCE.

Set penjagaan rambut yang lengkap iaitu Syampu Garam Buluh & Perapi Garam Buluh. Hasilnya pasti rambut lebih lembut, licin, bersinar & mudah diurus.


RAMUAN UTAMA PERAPI RAMBUT
Ramuan eksklusif serta bermanfaat untuk rambut lembut, licin, bersinat dan mudah diurus.

Garam Buluh
πŸƒπŸŒΊ Sumber kaya dengan mineral berkhasiat
πŸƒπŸŒΊ Menyihatkan kulit kepala dan rambut.
πŸƒπŸŒΊ Melindungi kulit kepala dan rambut.

Pheno-SFE TM
πŸƒπŸŒΊ Anti penuaan
πŸƒπŸŒΊ Powerful Anti Oksidan
πŸƒπŸŒΊ Membantu memperbaharui sel-sel kulit.
πŸƒπŸŒΊ Menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit kepala dan rambut
πŸƒπŸŒΊ Membaiki dan memperbaharui sel-sel kulit kepala dan rambut supaya rambut sihat untuk jangkamasa yang lama.

Yoghurt
πŸƒπŸŒΊ Melembapkan rambut.
 πŸƒπŸŒΊ Rambut lebih lembut dan mudah terurus.
πŸƒπŸŒΊ Membantu mengurangkan masalah rambut kering dan rosak.
πŸƒπŸŒΊ Mengandungi Vitamin B5 dan Vitamin D, di mana ia membantu untuk memberi khasiat kepada akar rambut. Ini akan mengurangkan masalah keguguran rambut.
πŸƒπŸŒΊ Mengurangkan masalah rambut berkelemumur. Salah satu sebab utama kenapa rambut berkelemumur adalah kerana masalah fungus. Fungus akan menyebabkan kulit kepala berkerak dan kering. Yoghurt adalah anti-fungal, membantu untuk mengelakkan tanda-tanda terjadinya kelemumur pada rambut.

Silk Protein
πŸƒπŸŒΊ Rambut tidak mudah putus, dan lebih kenyal (ia meningkatkan kekenyalan rambut)
πŸƒπŸŒΊ Memberi perlindungan kepada rambut.
πŸƒπŸŒΊ Rambut lebih bersinar.

Organic Argan Oil
πŸƒπŸŒΊ Membantu untuk merawat hujung rambut yang bercabang (split ends).
πŸƒπŸŒΊ Rambut lebih lembut, beralun lembut dan lebih bersinar.
πŸƒπŸŒΊ Mengurangkan masalah rambut yang mengerbang.
πŸƒπŸŒΊ Melindungi rambut daripada bahaya sinaran matahari.
πŸƒπŸŒΊ Melembapkan kulit kepala yang kering.
πŸƒπŸŒΊ Merawat masalah keguguran rambut.
πŸƒπŸŒΊ Menghilangkan kelemumur.

Extra Virgin Olive Oil
 πŸƒπŸŒΊ Menguatkan rambut.
πŸƒπŸŒΊ Menghilangkan kelemumur
πŸƒπŸŒΊ Rambut lebih mudah diurus.
πŸƒπŸŒΊ Merangsang pertumbuhan rambut
πŸƒπŸŒΊ Rambut lebih lembut, licin dan bersinar.
πŸƒπŸŒΊ Menjadikan kulit kepala dan rambut lebih sihat.
πŸƒπŸŒΊ Menjadikan kulit kepala dan rambut lebih sihat.
πŸƒπŸŒΊ Membantu untuk merawat hujung rambut yang bercabang (split ends).
πŸƒπŸŒΊ Membantu untuk mengurangkan kegatalan dan kerengsaan pada kulit kepala.
πŸƒπŸŒΊ Mengekalkan kelembapan pada rambut dan mengurangkan masalah rambut kering.

Provitamin B5
πŸƒπŸŒΊ Membantu untuk melicinkan, melembutkan rambut dan menguatkan serat rambut.
πŸƒπŸŒΊ Mengekalkan kesihatan rambut secara keseluruhan.
πŸƒπŸŒΊ Mengurangkan masalah keguguran rambut.
πŸƒπŸŒΊ Merangsang pertumbuhan rambut.


4 KHASIAT UNTUK RAMBUT LEMBUT, LICIN, BERSINAR DAN MUDAH DIURUS

❤️πŸƒ Dirumus khas dengan Garam Buluh dan Pheno~SFE untuk menyihatkan dan Melindungi rambut dengan menyinkirkan radikal bebas yang berbahaya.

❤️πŸƒ Diperkaya Dengan Minyak Argan Organik dan Minyak zaitun Ekstrak Dara 100% untuk melembapkan kulit kepala yang kering dan menjadikan rambut kelihatan cantik, bersinar dan beralun lembut.

❤️πŸƒ Yogurt dan Protein Sutera yang kaya dengan protein sangat giat menyihat dan melembapkan rambut untuk meningkatkan kekenyalan rambut dan mengurangkan rambut keriting mengerbang lantas menjadikanrambut lebih mudah diurus.

❤️πŸƒ Mengandungi Provitamin B5 untuk membantu melicin, melembut dan menguatkan serat rambut serta mengekalkan kesihatan rambut secara keseluruhan.


KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN PERAPI  RAMBUT GARAM BULUH

TANPA SABUN
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Formula yang tidak mengeringkan rambut.

TANPA PARABEN
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Tidak menyebabkan kegatalan pada kulit kepala dan rambut.

TANPA SLES
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Tidak menyebabkan kegatalan pada kulit kepala dan rambut.

ANTI BAKTERIA
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Membunuh bakteria dan mengurangkan kegatalan pada kepala dan rambut.

TANPA MINYAK MINERAL
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Tidak menyebabkan kerosakan pada kulit kepala dan rambut.




KELEBIHAN PENGGUNAAN PERAPI RAMBUT GARAM BULUH
.
πŸŒΊπŸƒ Melembutkan rambut.
.
πŸŒΊπŸƒ Mengurangkan keguguran rambut dan melebatkan rambut.
.
πŸŒΊπŸƒ Menguatkan akar rambut.
.
πŸŒΊπŸƒ Mengurangkan masalah rambut mengerbang.
.
πŸŒΊπŸƒ Rambut tidak mudah putus dan lebih kuat.
.
πŸŒΊπŸƒ Merawat rambut berbuah.
.
πŸŒΊπŸƒ Rambut lebih mudah diurus.
 .
πŸŒΊπŸƒ Menghilangkan masalah kulit kepala kering.
.
πŸŒΊπŸƒ Rambut lebih bersinar dan licin.
.
πŸŒΊπŸƒ Rambut berbau harum dan wangi seperti di salun.
.
πŸŒΊπŸƒ Merawat rambut yang bercabang.
.
πŸŒΊπŸƒ Menghilangkan kelemumur di kepala.
.
πŸŒΊπŸƒ Menghilangkan bau hapak rambut dan kepala akibat bertudung lebih 12 jam



KEPENTINGAN PERAPI RAMBUT GARAM BULUH

Setiap kali mencuci, syampu bukan saja membersihkan kotoran, malah minyak semulajadi (sebum) yang diperlukan oleh rambut juga telah dihilangkan. Oleh sebab itu, penggunaan perapi amat penting untuk merapi serta mengelakkan kekeringan. Perapi Garam Buluh ni sangat bagus kerana mengandungi provitamin B5 membantu melicin, melembut dan menguatkan serat rambut serta mengekalkan kesihatan rambut secara keseluruhan. Perapi rambut juga membantu mengimbangi tahap pH rambut anda.

Gabungan Syampu Garam Buluh Marine Essence dan Perapi Rambut Garam Buluh Marine Essence, in sya Allah dapat memberikan kesan pada rambut seperti baru sahaja mencuci rambut di salun. Kini boleh dilakukan sendiri dirumah. Tak perlu ke salun lagi. Kita dapat membelai rambut yang sihat lembut, bersinar, licin, dan mudah diurus tanpa mengeluarkan kos yang mahal lagi. Seisi keluarga boleh guna.

CARA PENGGUNAAN PERAPI RAMBUT GARAM BULUH

❤️πŸƒ Selepas bilas syampu, perahkan air dari rambut sebelum anda meletakkan atau menyapu perapi rambut.
❤️πŸƒ Sapukan perapi rambut di tengah rambut hingga ke hujung rambut.
❤️πŸƒ Kemudian klipkan rambut sehingga selesai mandi, biarkan perapi rambut dicuci pada penghujung mandi atau beberapa minit. Makin lama perapi rambut berada pada rambut, makin bagus penyerapannya.
❤️πŸƒ Jangan sesekali letak perapi rambut pada akar rambut anda (berdekatan kulit kepala).
❤️πŸƒ Bilas rambut sebersih-bersihnya langkah ini amat penting agar tidak berlaku iritasi (kering atau gatal) pada kulit kepala.
❤️πŸƒ Sebaiknya bilasan terakhir menggunakan air sejuk kerana ini akan menutup kembali pori kulit rambut anda semula di samping memberi kesan rambut yang lembut, licin, bersinar dan mudah diurus.



HARGA HAIR CONDITIONER 200ML
RM48 (SM) RM54 (SS)
TERMASUK KOS PENGHANTARAN

☆☆☆ berminat nak daftar keahlian & layak dapat harga ahli....☆☆☆
Dengan hanya RM50 yuran keahlian, anda berhak mendapat 10-20% diskaun di atas pembelian SEMUA produk Hai-O Marketing Sdn Bhd. Tak semestinya kena jual2, pakai sendiri pun boleh, lebih berbaloi-baloi bila jadi member. 

MINI STOKIS, PENGEDAR & DROPSHIP DIPERLUKAN

Isnin, 5 Februari 2018

BODY SCRUB MARINE ESSENCE

SCRUB BADAN BERKHASIAT GARAM BULUH MARINE ESSENCE

 
MARINE ESSENCE BAMBOO SALT NOURISHING BODY SCRUB adalah keluaran terbaru syarikat Shajidah Hai-O di rumus khas untuk menyehatkan, melembapkan dan meremajakan kulit.. Bahan utama dalam rangkaian Marine Essence adalah GARAM BULUH yang sangat bagus untuk kulit badan kita.




KANDUNGAN UTAMA SCRUB BADAN GARAM BULUH

BAMBOO SALT (GARAM BULUH)
πŸƒπŸŒΊ Menyingkirkan toksin & asid dalam badan.
πŸƒπŸŒΊ Menyerap vitamin
πŸƒπŸŒΊ Membekalkan tenaga pada badan.
 
JOJOBA SEED OIL (PELEMBAP KULIT SEMULAJADI)
πŸƒπŸŒΊ Melembapkan kulit 
πŸƒπŸŒΊ Mengawal rembesan kelenjar minyak.
πŸƒπŸŒΊ Mengurangkan alergi kulit.

MULBERY EXTRACT (DAUN MULBERRY)
πŸƒπŸŒΊ Mencerahkan kulit & mengurangkan pigmentasi.
πŸƒπŸŒΊ Mencerahkan tona kulit tidak sekata
πŸƒπŸŒΊ Anti oksida 

LICORICE EXTRACT (AKAR MANIS)
πŸƒπŸŒΊ Mencerahkan kulit & mengurangkan pigmentasi
πŸƒπŸŒΊ Memperbaiki tona wajah tidak sekata
πŸƒπŸŒΊ Memudarkan garis-garis halus.
πŸƒπŸŒΊ Mengembalikan seri wajah

LAVENDA OIL (AROMATERAPI)
πŸƒπŸŒΊ Menenangkan
πŸƒπŸŒΊ Mempercepatkan penyembuhan parut
πŸƒπŸŒΊ Menyembuhkan luka terbakar & gigitan serangga

EUCALYTUS OIL (MINYAK KAYU PUTIH)
πŸƒπŸŒΊ Membantu untuk pernafasan, sinus & alergi
πŸƒπŸŒΊ Mengatasi kulit berminyak.
πŸƒπŸŒΊ Menghilangkan bau badan.

FRANKINCENSE OIL ( AROMATERAPI)
πŸƒπŸŒΊ Menggalakkan penyembuhan luka.
πŸƒπŸŒΊ Anti penuaan
πŸƒπŸŒΊ Melawan kedutan

VITAMIN E (ANTI OKSIDAN)
πŸƒπŸŒΊ Anti penuaan
πŸƒπŸŒΊ Memperbaiki kulit bermasalah

ALMOND KERNEL POWDER (SKRUB SEMULAJADI)
πŸƒπŸŒΊ Menyental kekotoran
πŸƒπŸŒΊ Memudarkan parut
πŸƒπŸŒΊ Menyerlahkan kesegaran kulit

SHEA BUTTER (PELEMBAP SEMULAJADI)
πŸƒπŸŒΊ Anti Oksida
πŸƒπŸŒΊ Merawat masalah kulit
πŸƒπŸŒΊ Anti radang
πŸƒπŸŒΊ Menganjalkan & melembapkan kulit kering

WALNUT SHELL POWDER
πŸƒπŸŒΊ Agen pengelupasan semulajadi  
πŸƒπŸŒΊ Membantu menanggalkan sel-sel kulit mati 
πŸƒπŸŒΊ Keluarkan kotoran dan minyak
πŸƒπŸŒΊ Kulit lebih lembut, lembap dan rasa ringan.

HONEY (MADU)
πŸƒπŸŒΊ Melembapkan kulit.
πŸƒπŸŒΊ Anti bakteria.
πŸƒπŸŒΊ Memperbaiki kulit rosak
πŸƒπŸŒΊ Anti penuaan
πŸƒπŸŒΊ Pembersihan liang-liang pori


ANTARA KEISTIMEWAAN DAN KEBAIKAN BODY SCRUB

TANPA SABUN
πŸƒπŸŒΌπŸƒFormulasi yang tidak mengeringkan. Lembut untuk kegunaan harian.

TANPA SLES
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Tidak merengsakan kulit

 TANPA PARABEN
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Tidak merengsakan kulit.

 ANTI BAKTERIA
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Membunuh bakteria. Membantu mengurangkan kegatalan kulit kepala.

 PENGELUPASAN SEMULAJADI 100%
 πŸƒπŸŒΌπŸƒ 100% pengelupasan semulajadi yang mesra alam

TANPA MINYAK MINERAL
 πŸƒπŸŒΌπŸƒ Melembabkan dan menyegarkan kulit dengan haruman yang menawan.
 πŸƒπŸŒΌπŸƒ Wangian minyak pati yang membangkitkan semangat positif hilangkan stress

TANPA WANGIAN TIRUAN
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Aromaterapi yang menyegarkan.



ANTARA KHASIAT MARINE ESSENCE BAMBOO SALT NOURISHING BODY SCRUB :

πŸƒπŸŒΊ Dirumus khas dengan Garam Buluh dan Pheno-SFE untuk menyihatkan, melindungi dan meremajakan kulit.
.
πŸƒπŸŒΊ Mengandungi 100% pengelupasan semulajadi mesra alam - Almond Kernel Powder & Walnut Shell Powder untuk menanggalkan secara lembut kekotoran dari lapisan kulit mati untuk menghasilkan kulit baharu yang lebih sihat. Kami sayang alam semulajadi, jadi kami menggunakan manik mikroplastik yang sangat memudaratkan ekosistem laut.
.
πŸƒπŸŒΊ Diperkaya dengan Shea Butter and Jojoba Oil sebagai pelembab semulajadi untuk memutih dan melembapkan kulit yang kering dan mengelupas.
.
πŸƒπŸŒΊ Mengandungi Estrak Madu dan Vitamin E untuk membekalkan kelembapan dan khasiat untuk kulit
.
πŸƒπŸŒΊ Gabungan Ekstrak Licorice dan Ekstrak Mulberi sebagai agen pencerah kulit yang semulajadi untuk membantu memulihkan keserian kulit.
.
πŸƒπŸŒΊ Dengan wangian minyak pati yang membangkitkan semangat, Minyak Lavender, Minyak Kayu Putih dan Minyak Frankincense yang melembabkan dan menyegarkan kulit dengan haruman yang menawan.


ANTARA KEPENTINGAN DAN SEBAB KENAPA KITA PERLU GUNA SCRUB BADAN :
 
πŸƒπŸŒΌπŸƒ Melancarkan peredaran darah.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Membantu kulit untuk bernafas.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Mengurangkan keletihan, dehidrasi dan stress.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Berfungsi untuk mendetox keseluruhan badan.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Menjadikan kulit cantik, halus, gebu dan cerah.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Melembabkan kulit tanpa perlu menggunakan pelembap.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Menanggalkan daki pada badan dan memperbaiki tekstur kulit.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Menghilangkan bau badan dan menghindari dari peluh berbau.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Membersihkan dan mencerahkan kulit dengan cara menyinkirkan sel kulit mati.

πŸƒπŸŒΌπŸƒ Memutihkan bahagian-bahagian tersembunyi seperti pelipat paha, lutut,siku dan celah ketiak.



Adakah Scrub Badan Garam Buluh ini sesuai untuk semua jenis kulit?
❤️πŸƒ Ya. Scrub Badan Garam Buluh ini sesuai untuk semua jenis kulit.
❤️πŸƒ Sesuai untuk kulit sensitif, kulit kering, kulit berminyak, tona warna kulit tidak sekata, sunburn, dan sebagainya
.
Adakah Scrub Badan Garam Buluh ini sesuai untuk kulit sensitif?
❤️πŸƒ Sesuai.. Kulit sensitif boleh guna scrub Marine Essence ni.
❤️πŸƒ Sebab scrub ni ada JOJOBA OIL bagus untuk kulit sensitif, dehidrasi, kulit berminyak.
❤️πŸƒ Ia membantu melembabkan kulit tetapi dalam masa yang sama tak keringkan kulit.
.
Adakah Scrub Badan Garam Buluh ini sesuai digunakan semua peringkat umur?
❤️πŸƒ Scrub Badan Garam Buluh ini sesuai untuk wanita dan lelaki, ibu mengandung, orang tua, orang dewasa serta remaja.
❤️πŸƒ Kanak-kanak tidak sesuai sebab kulit kanak-kanak sangat nipis berbanding orang dewasa.
.
Adakah Scrub Badan Garam Buluh ini boleh digunakan untuk scrub muka?
❤️πŸƒ Boleh. Scrub ni 2 in 1 boleh guna di badan dan muka. Kadar kekerapan guna scrub di muka dan badan adalah berbeza.
❤️πŸƒ MUKA diamalkan 1 - 2 kali sahaja seminggu. Jika kulit berminyak boleh 2 atau 3 kali dalam seminggu. Jika berlebihan ia akan menyebabkan kulit menjadi nipis dan rosak. Jadi elakkan menggunakan scrub secara berlebihan. Sekurang-kurangnya sekali seminggu untuk mengurangkan masalah pori tersumbat.
❤️πŸƒ BADAN kekerapan yang sesuai untuk melakukan scrub badan sebaiknya dilakukan 2 minggu sekali Ianya bersesuaian dengan pergantian kulit berlaku setiap 14 - 21 hari sekali dan mengikut juga kesesuaian dengan keadaan kulit anda.
.
Adakah Scrub Badan Garam Buluh ini boleh hilangkan blackheads atau whiteheads?
❤️πŸƒ Ya boleh sangat guna scrub garam buluh antara pilihan yang boleh dilakukan untuk merawat & menghilangkan blackhead dan whitehead terutama di hidung & dahi. kulit pun lembap sangat.
❤️πŸƒ SERBUK ALMOND & WALNUT dalam scrub banyak membantu untuk sental kulit dan sel mati Manakala LICORICE, MULBERRY, HONEY & VITAMIN E bantu melembapkan kulit dan sekatakan warna kulit kita.
.
Berapakah berat Scrub Badan Garam Buluh ini?
❤️πŸƒ Berat 1 Jar 200ml.
❤️πŸƒ Tahan untuk berapa lama tu bergantung pada penggunaan masing2. Kerap guna cepat la habis.
.
Berapakah harga Scrub Badan Garam Buluh ini?
❤️πŸƒ Harga 1 jar RM47 (SM) RM50 (SS) tidak termasuk kos penghantaran.
❤️πŸƒ Nak murah lagi join ahli pasti dapat harga ahli lagi jimat & dapat bonus lagi.

Apakah perkara yang dilarang ketika melakukan Scrub Badan Garam Buluh?
❤️πŸƒ Elakkan melakukan scrub badan terlalu kerap bagi anda yang memiliki kulit kering dan sensitif.
❤️πŸƒ Jangan melakukan scrub badan pada kulit yang sedang berjerawat dan luka.
❤️πŸƒ Hindari bahagian mata dan bibir kerana ia sangat sensitif
❤️πŸƒ Jangan tekan terlalu kuat ketika menggunakan scrub badan kerana ia boleh merosakkan kulit atau terjadinya pengelupasan secara terpaksa.

Selalunya banyak orang mengabaikan aspek penjagaan kulit tubuh kerana lebih mementingkan penjagaan kulit wajah. namun tahukah anda tubuh badan juga layak untuk dijaga dan dibelai agar ia sentiasa lembut dan cerah sekata.

Dengan adanya scrub badan garam buluh marine essence ni, kulit badan akan lebih licin dan bersih sekata sepenuhnya. Jadi kini tak perlu lagi untuk membayar kos yang agak mahal di spa untuk melakukan scrub badan. ianya boleh dilakukan sendiri rumah, lebih jimat wang jimat minyak kereta, jimat masa.


HARGA 1 JAR BODY SCRUB 200ML
1 Jar RM54 (SM) RM60 (SS)
TERMASUK KOS PENGHANTARAN
☆☆☆ berminat nak daftar keahlian & layak dapat harga ahli....☆☆☆
Dengan hanya RM50 yuran keahlian, anda berhak mendapat 10-20% diskaun di atas pembelian SEMUA produk Hai-O Marketing Sdn Bhd. Tak semestinya kena jual2, pakai sendiri pun boleh, lebih berbaloi-baloi bila jadi member. 

MINI STOKIS, PENGEDAR & DROPSHIP DIPERLUKAN

Isnin, 20 November 2017

BIO VELOCITY SLEEP MATE (BVSM)

BIO VELOCITY SLEEP MATE MERAWAT SEMUDAH TIDUR JE

BVSM TERAPI CAHAYA DHUHA DAN GARAM


Apa tu BVSM???

Pelapik Tilam BIO VELOCITY SLEEP MATE Sangat Sesuai Untuk Semua Golongan Peringkat Umur..Kegunaan Seisi Keluarga...DARI BAYI BARU LAHIR Sehinggakan KE USIA EMAS..

TEKNOLOGI Dari Korea
KAJIAN Dari Rusia
FABRIK Dari German
DIJAHIT Di Malaysia

Bercirikan RINGAN , LEMBUT , GEBU , TIDAK menggunakan CAJ ELEKTRIK..TIADA JED Dan MAGNET....TIADA HERBA

Di Datangkan Khas BERUKURAN Queen Size...



Boleh DIjadikan SELIMUT , ALAS CADAR TILAM , Dilipat Kecil DIJADIKAN BANTAL. Semasa memandu boleh diletakan di belakang badan PASTI anda rasa SEGAR semasa pemanduan.

APA SEBENARNYA BVSM NI???
Hari-hari ada testimonial yang best-best

Bio Velocity Sleepmate adalah pelapik tilam yang :
Pertama di dunia dan di Malaysia
 Di suntik/ diSEMBUR GARAM LAUT dalam
 Di dedahkan pada CAHAYA MATAHARI selama sebulan - WAKTU DHUHA sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan
➮ SUNTIKAN CAHAYA DHUHA yg tinggi FAR INFRA RED RAY (FIR)..cahaya ni memang terkenal dengan khasiat rawatan luarbiasa....Allah banyak mention abt Dhuha dalam Al Quran.. so cahaya ni bukan biasa2!!


BAGAIMANA BVSM DI BUAT??? .
Tahukah anda cara BVSM di buat❔❔❔πŸ€”
.
BVSM AJAIB kerana TENAGA GARAM SEMULAJADI TANPA TERCEMAR  🍚

dan

TENAGA CAHAYA ISTIMEWA DHUHAπŸŒ…πŸŒž
.
Cara BUAT BVSM ⤵️⤵️⤵️

1. BVSM dijahit macam tilam toto, macam yang kita lihat (kain istimewa yang boleh simpan energy)

2. BVSM di sembur dengan garam selama sebulan dalam bilik kebal

3. BVSM di pancarkan dengan cahaya DHUHA (range frekuensi dhuha dari spot light) selama sebulan jugak
.
AKHIRNYA, Jadilah BVSM PELAPIK TILAM AJAIB TERAPI CAHAYA DHUHA DAN GARAM yang kita DAPAT SEKARANG NI.

So bila anda bersama atau dekat dengan BVSM...2 gelombang penting yang akan lakukan rawatan secara terapi gelombang/getaran (tanpa elektrik) - gel kristal garam dan gel cahaya dhuha..so resultnya!!

1. Aura anda segera dipulihkan..kita boleh tunjukkan secara live demo aura anda pulih dalam sekejapan...secepat 10saat
➮ aura kita lemah..negative value cepat masuk
➮ aura kita lemah, lesu dan tidak berdaya
➮ aura kita lemah org tak suka kita
➮ aura kita lemah...kita biz man or woman energy sale nak masuk susah!!!

2. BAGAIMANA merawat dari hujung rambut samai kehujung kaki..segala jenis penyakit?? (dgn izinNYA)
Gelombang kristal garam akan mencari molekul air dalam badan
➮ Molekul air yg sedia bergetar...akan mendapat energy xtra dari gelombang kristal garam BVSM menyebabkan molekul air bergetar dgn amplitud lebih besar dan dgn frekuensi yg lebih laju!!
➮ Akibat getran molekul air yg laju...akhirnya ikatan molekul air terurai... dan pembebasan MOLEKUL OKSIGEN, HIDROGEN DAN TENAGA HABA dalam salur darah
➮ Inilah sebab mengapa kalau duduk bersama BVSM anda akan berpeluh2 dan rasa hangat serta kadang2 terasa haus... dan yg biasa migrain atau lelah akan jauh lebih selesa... secepat malam pertama bersamanya...
➮ Detox session mula main peranan... so ni kena sabar sikit... jap jerrr
➮ Salur darah anda akan clear dan lancar sbb kolestrol semua luruh!!
➮ Akhirnya... metabolisma meningkat akibat sel yg rajin beranak bila sihat bersama Oksigen yg tinggi (renewal)..HORMON AKAN SEIMBANG!!..SO DGN IZINNYA...SEMUA PENYAKIT AKAN DIRAWAT!!


Kajian selama 20 tahun - BVSM hasil kajian saintis Jermangaram laut dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.

KENAPA GARAM ?
Rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
 Garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam
 Gangguan makhluk halus, penawar racun.

Di adun dalam bentuk Bio Velocity - kelajuan gelombang yang berupaya menembusi badan manusia - bergetar bertindak dgn molikul air dalam badan - ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.

Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak - darah lancar seluruh badan
Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres dgn izinNya- hormon balance, renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE ?
Sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.
 BVSM bantu anda untuk dapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
Otak dapat berehat dari sebarang emosi, interaksi dan membuat keputusan
Tidur yang lena dengan sleepmate akan pulihkan aura - rasa happy

RAMAI YANG SUDAH SEMBUH DARI SAKIT KRONIK YG DI TANGGUNG BERTAHUN.
CARA YG SANGAT SENANG DAN MUDAH CUMA PERLU TIDUR JERRR!!
 Senggugut,
 Stroke
 Slipdisc
 Migraine
 Tekakan perasaan
 Gila / sakit jiwa
 Insomia
 Darah tinggi
 Koma sbb otak kecut
 Asma dan apa saja masalah kesihatn
 Tidur dgn BVSM bagi yg belum sakit In sya Allah dapat elakkan sakit jantung dan stroke

Bila dah mula bersama BVSM:
Ada yg cepat rasa kesannya
Ada yg lambat rasa
Ada yg kata terus rasa nak muntah
Ada yg kata lega kak ...1st night tidur...subhanallah sedapnyerrr tidur..ringannyerr badan
Ada yg rasa..kakak masalah tulang belakang saya ....masih rasa sampai sekarang w/pun kurang
Ada yg kata...tulang blkg saya dah okkk....alhamdulillah
Ada yg kata kak saya muntah2!!
Ada yg kata kakk malam tadi saya mimpi teruk dan takuttt!!
Ada yg kata kak saya tak boleh tidur malam tadi
Ada yg kata kak saya dah bertahun tak boleh tidur.... mlm tadi saya tidur lena !!
Ada yang kata kak masalah kronik saya selama 6 tahun bagai di buang terus
apapun...cara kerja BVSM
Membelai dan mengurut mesra badan anda dan menyihatkan sel
Detox
Baiki
Pulih

BERAPA LAMA????...inilah yg anda kena tahu!!
Ada yang badan dah ada macam2!! (berkarat dalam badan kita tak tahu...ingatan tuk diri saya juga)
Ada yang problem saraf
Ada yang lemakkkk banykkkkk!!
Ada yang sel dah lembab!!
Ada yang air sgt kurang...(dlm badan kemarau!!)

So..apa yang berlaku pada body dan perasaan anda bila BERSAMA BVSM..bergantung kepada sistem badan masing2!!

TIPS:..Berdasarkan banyak pengalaman...macam2 ada..ramai yang dapat manafaat segera dalam masa 3 hari.... walaupun tempoh penyembuhan biasanya 21 hari.. Jadi dalam masa 21 hari tu, anda sabar, bersangka baik, teruskan tidur di atasnya, minum air mineral 10-15 gelas sehari & minta doa sungguh2 kepada Allah swt


MEDAN TENAGA MANUSIA

Matahari adalah sumber tenaga yang menggerakkan kesemua kehidupan dalam bumi. Benda hidup adalah makhluk yang bertenaga, atom-atom dan elektron-elektron di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ia membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel badan bekerja pada tahap yang optima. Dengan kata lain, tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan dan semangat manusia.

Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di sekeliling badan yang membentuk satu matrik yang digunakan oleh badan untuk mengekalkannya dalam keadaan "sihat". Medan tenaga manusia dibentuk untuk mengekalkan kesihatan badan. Sel-sel badan berkomunikasi di antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang. Semua tisu seperti kulit, hati, tulang dan organ-organ lain mempunyai tenaga dan beresonan ke atas frekuensi tersendiri. Bioresonans bermakna mengedarkan semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan penyelarasan organisma yang muktamad.

Bagaimanapun, pemodenan kini telah membawa kepada kemerosotan medan tenaga manusia secara mendadak. Gaya hidup yang penuh tekanan, penggunaan alat elektronik yang meluas, pencemaran alam, makanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang buruk serta toksin-toksin yang dihisap telah membawa ketidakseimbangan frekuensi elektromagnetik atau medan tenaga. Dengan ini, sekatan tenaga dihasilkan justeru mengganggu pengaliran tenaga utama atau daya hidup. Masalah kesihatan kronik mulai timbul dan menjadikan badan sukar untuk menyembuhkan diri.


TIDUR YANG BERKUALITI

Manusia telah menghabiskan 1/3 daripada masa mereka dalam tidur; oleh itu, tidur dan rehat yang berkualiti adalah penting untuk kesejahteraan kita. Ia adalah penting untuk kesihatan fizikal dan mental, dan untuk mengoptimakan fungsi-fungsi harian kita. Apakah itu tidur yang berkualiti? Tidur yang berkualiti bermakna mempunyai jangka masa rehat yang cukup serta mendalam yang membolehkan seseorang sedar selepas membangun dan segar selepas membangun dan segar sepanjang hari.

Semasa badan kita rehat, semua sel badan akan diperbaharui dan dibebaskan, kerja-kerja pembaikan ke atas kecederaan dan penyakit-penyakit akan dijalankan; aktiviti-aktiviti otak kita yang mengawal emosi, proses pembuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan, membolehkan kita mengekalkan emosi dan fungsi-fungsi sosial yang optima semasa kita membangun. Tidur juga menguatkan minda dan kesedaran, membolehkan kita berasa bertenaga dan lebih berjaga secara fizikal. Ia juga meningkatkan daya ingatan dan keupayaan belajar; mengurangkan tekanan, rasa kebimbangan dan kerisauan. Tidur yang berkualiti menjaga kesihatan hati kita dan mengurangkan risiko kemurungan.


BV Sleep Mate

Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.

Ujian klinikal menunjukkan bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas subjek yang signifikan selepas menggunakan BV Sleep Mate


FUNGSI BVSM
πŸ“Œ Melancarkan peredaran darah
πŸ“Œ Memperkuatkan fungsi jantung
πŸ“Œ Meningkatkan kadar metabolisme & imun dalam badan
πŸ“Œ Meningkatkan aura tubuh badan
πŸ“Œ Menstabilkan emosi dan tekanan
πŸ“Œ Mengurangkan kesan radioaktif

Back to basic.
Betulkan sistem dalaman badan untuk melawan penyakit.

Terbukti Dalam Merawat Pelbagai JENIS Penyakit :
1. Darah Tinggi, Darah rendah , Slip Disk , Cerebral Palsy (CP )
2. Migrain tahap kronik, Asma , Lelah , Jantung , Berdengkur
3. Sakit urat, Sakit Pinggang, Slip Disk, Sakit Lutut , Demam Denggi
4. Bisa Bisa Tulang , Lenguh2 Badan , Pesakit Kanser
5. Susah Nak tidur malam ( Imsomnia )
6. Kaki & Tangan Kebas2, Kolestrol Tinggi , Sakit Tegang Leher
7. Baru lepas bersalin, Anak Kuning, Sengugut
8. Strok, Minor, Major Strok
9. Kencing Manis, Gout, Tulang Rapuh
10. Sakit sendi, Sakit Saraf
11. Masaalah Jerawat , Masalah Sembelit , Resdung
12. Hormon tak Stabil , Menstabilkan Emosi


KEBAIKAN BVSM

Kebaikan Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate Cahaya Dhuha & Garam ni antaranya ialah : ⤵️⤵️⤵️

1. Dengan hanya BARING, SENTUH, PELUK, LIHAT atau TIDUR dengan BVSM dapat membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan seperti:
πŸ“Œ Melegakan sakit kepala
πŸ“Œ Sakit Perut
πŸ“Œ Senggugut
πŸ“Œ Menghilangkan kesakitan otot
πŸ“Œ Melegakan Gastrik
πŸ“Œ Melegakan Sakit Belakang @ Slip Disc
πŸ“Œ Melegakan Rasa Kebas Tangan/ Kaki
.
2. Melancarkan PEREDARAN DARAH punca berlakunya pelbagai penyakit

3. Memulihkan TENAGA, memperBAIKI dan mengAKTIFKAN SEL dalam badan

4. Menambahkan TENAGA secara SEMULAJADI dan menYEGARKAN BADAN.

5. MELEGAKAN KEPENATAN dan KESAKITAN

6. Meningkatkan KADAR METABOLISME badan. Boleh kurus la bila tidur dengan BVSM ni.

7. MengAKTIFKAN FUNGSI-FUNGSI SEL BADAN.

8. Meningkatkan PERTAHANAN BADAN dan membaiki SISTEM IMUNISASI.

9. Menstabilkan EMOSI, mengurangkan TEKANAN.

10. Merangsang menyelaraskan SISTEM SARAF secara semulajadi.

11. Menggalakkan TIDUR yang SIHAT dan BERKUALITI
Pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate ini juga sangat sesuai digunakan bagi yang menghadapi masalah seperti:-
πŸ“Œ Strok/ Minor Strok
πŸ“Œ Gout
πŸ“Œ Kencing Manis
πŸ“Œ Sakit Jantung
πŸ“Œ Asma/ Semput
πŸ“Œ Imsomnia
πŸ“Œ Sakit Sendi
πŸ“Œ Penyakit Mistik ( Gangguan Sihir )
πŸ“Œ Sakit Jiwa/ Kemurungan
πŸ“Œ Perokok Tegar
πŸ“Œ Nak Hamil
πŸ“Œ Berdengkur


KEISTIMEWAAN BVSM
1. Meningkatkan metabolism
2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
3. Menggalakkan peredaran darah
4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
5. Meningkatkan tahap medan tenaga
6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
8. Bersemangat dan bertenaga
9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti


KELEBIHAN BVSM

πŸŒ€ Diadun dengan gelombang velocity
πŸ’‰ Disuntik dengan garam kristal laut dalam
☀️ Dipancarkan dengan cahaya matahari waktu dhuha
🌀 BVSM yang mengandungi tenaga matahari dapat menyembuh pelbagai masalah dan penyakit dengan izin ALLAH
.
πŸ’‰ Tanpa Suntikan
πŸ’Š Tanpa Perlu Makan Ubat
πŸ”Œ Tanpa Cas Letrik
πŸ”‹ Tanpa Menggunakan Bateri
πŸ”© Tanpa Menggunakan Magnet


MANFAAT
Melegakan sakit kepala, sakit haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan kesakitan gastrik, melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher, melegakan rasa kebas.

10 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIKI BIO VELOCITY SLEEP MATE
πŸƒπŸŒΈ. Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat sudah dapat rasa tenaganya;

πŸƒπŸŒΈ. Selamat! Tidak perlukan elektrik semasa digunakan atau untuk charge. Jika perlu recharge, hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10 pagi;

πŸƒπŸŒΈ. Cara menggunakan? TIDUR SAHAJA! Insya Allah, sakit-sakit akan beransur pulih. Mudah kan?;

πŸƒπŸŒΈ. Senang dan mudah dibawa ke mana-mana sebab ianya ringan. Malah untuk “long drive” boleh letak sebagai alas belakang driver untuk lebih tenaga dan mengelakkan sakit belakang;

πŸƒπŸŒΈ. Mengurangkan kesan radiasi dlm badan. Semua org menggunakan handphone. Did you know, handphone adalah antara gadget yang menyumbang radiasi tinggi. Oleh itu BVSM bantu membebaskan radiasi dalam badan;

πŸƒπŸŒΈ. Untuk kurangkan radiasi kepada anak-anak. Kini, anak-anak bermain menggunakan pelbagai gajet dan alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga menyumbang radiasi. Sedarkah anda bahawa anak-anak sekarang didedahkan kepada radiasi lebih awal?;

πŸƒπŸŒΈ. Hilangkan stress, menstabilkan emosi;

πŸƒπŸŒΈ. Kebanyakan orang susah hendak tidur ataupun mengalami masalah insomnia;

πŸƒπŸŒΈ. Kebanyakkan orang cepat letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yang berkualiti. Semua itu antara penyebab kehidupan yang kurang kualiti;

πŸƒπŸŒΈ. Zaman sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout, senggugut, sukar mengandung, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung, asma dan pelbagai lagi. BVSM didapati dapat membantu pesakit-pesakit di atas


KENAPA RAMAI MENGGUNAKANYA WALAUPUN KATANYA MAHAL.
NAMUN HARGA SEBUAH KESIHATAN TIADA GALANG GANTINYA.


13 SEBAB KENAPA BVSM RM1488 ORANG BELI???

1. Tak perlu makan, minum atau sapu.

2. Tak mengganggu ubat-ubatan lain . Boleh guna semasa rawatan di hospital. Orang sakit ni tidur tak lena.

3. Tiada kemungkinan lupa - kecuali kalau ada orang yang lupa tidur.

4. Boleh diguna tanpa kesedaran pengguna (untuk yang jenis in denial tu) . Buat alas tilam .

5. Tiada alergi - healing crisis mungkin ada sekejap, tapi alergi tak ada.

6. Tiada kemungkinan overdos - takde istilah aura kita terlampau stabil atau kita ada terlampau banyak tenaga .

7. Boleh membantu kesihatan dari akar umbi (root cause). Dengan perubatan konvensional kita merawat simptom, kadang kita tak tau / tak cari pun puncanya. Tu pasal berpuluh tahun makan ubat darah tinggi dari muda sampai tua .Dgn BVSM kita beri badan kita sendiri keupayaan utk kembali sihat secara semulajadi. Badan kita tau keutamaan apa yang nak dirawat dulu.

8. Jimat - beli sekali pakai bertahun. Kalau kita andaikan bvsm ni tahan 2 tahun je, untuk sakit serius seperti kanser kos sehari cuma rm 2 .Jadi kos sebulan harus lebih rendah, sebab bvsm mungkin boleh tahan lebih lama dari 2 tahun . Andaikan BVSM tahan 5 tahun untuk kes biasa kos sehari cuma 80 sen.

9. Mudah dibawa ke mana2 - ringan, fleksibel, tak de wayar / bateri, tak ada jade, magnet tak payah recharge kecuali dengan cahaya matahari waktu dhuha yg ada kat mana2 jugak, walaupun tengah2 hutan belantara.

10. Boleh diguna pelbagai cara - standard sebagai lapik tilam, masuk dlm sarung comforter guna sebagai selimut, bantal, bantal golek... duduk dpn tv boleh letak atas lutut, bungkus kepala kalau migraine, bungkus baby kuning, lapik belakang dalam kereta, boleh bawak masuk hospital (cakap kata selimut extra takut sejuk tak de siapa larang😊)

11. Satu barang bantu semua jenis sakit kecuali mati. Orang yang banyak sakit biasa mkn mcm2 utk sihat sampai buleh isi bakul besar sbb ubat dia target 1 perkara aje. BVSM tingkatkan keupayaan badan rawat diri sendiri. Pakai dia 1 je, dengan izin Allah macam2 selesai.

12. Boleh kongsi. Kalu dh kawin dh tentu boleh kongsi suami isteri (kat sini kos penggunaan dah turun lagi, Anak demam boleh bungkus dia sekejap, mak sakit lutut boleh bg pinjam sekejap.... mmg ada family yg main pinjam2 gini sebelum boleh nk dptkan sendiri punya.

13 . Satu - satu nya gadget kesihatan yang boleh guna untuk isu sakit fizikal...


CARA PENJAGAAN
🌀 BV Sleep Mate boleh dicuci setahun sekali.
🌀 Cuci bila perlu sahaja.
🌀 Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut.
🌀 Keringkan di bawah matahari dari pukul 8 - 10 pagi.
🌀 Jangan jemur di bawah matahari petang (tidak bagus untuk badan)
🌀 Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.
🌀 Jangan cuci guna mesin basuh
🌀 Hanya perlu jemur 2 bulan sekali (untuk rechange)



CARA PENGGUNAAN
πŸ’« Bukakan dan letakkan BVSM di atas tilam.
πŸ’« Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.
πŸ’« Boleh dijadikan SELIMUT
πŸ’« Dilipat Kecil DIJADIKAN BANTAL.
πŸ’« Semasa memandu boleh diletakan di belakang badan PASTI anda rasa SEGAR semasa pemanduan.



JIKA ANDA SAYANG KESIHATAN ANDA!!!! TIDAK RUGI ANDA MENGELUARKAN SEDIKIT DUIT UNTUK MENCUBANYAAAAA!!!

Tunggu apa lagi!!! AYUH DAPATKAN 1 BVSM UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!!!!!
HADIAHKAN KEPA MAK AYAH DAN ORANG TERSAYANG.

TAK SALAH MELABUR UTK KESIHATAN DIRI & KELUARGA..

TESTIMONI 













































HARGA 1 UNIT BVSM
RM1500 (SM) RM1510 (SS)
TERMASUK KOS PENGHANTARAN



PROMOSI BVSM 
3 UNIT RM3576 (SM) RM3606 (SS)
JIMAT RM888
Untung dan sangat jimat serta berbaloi2 beli yang promosi jimat RM888. Boleh pakat2 beli untuk mak ayah,adik beradik, saudara mara, dan mereka  yang sangat sangat memerlukan BVSM ni.


☆☆☆ berminat nak daftar keahlian & layak dapat rebet RM140....☆☆☆
Dengan hanya RM50 yuran keahlian, anda berhak mendapat 10-20% diskaun di atas pembelian SEMUA produk Hai-O Marketing Sdn Bhd. Tak semestinya kena jual2, pakai sendiri pun boleh, lebih berbaloi-baloi bila jadi member.

MINI STOKIS, PENGEDAR & DROPSHIP DIPERLUKAN